Search Results - Skin Care Talk

Search:

Type: Posts; User: 96hilwa96

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    1,272

    okay i’ll try it out. thank you.

    okay i’ll try it out. thank you.
  2. Replies
    4
    Views
    1,272

    how to lighten dark feet?

    my whole body is light except my feet neck and face. so those are the areas i’m trying to lighten. it seems like my face and neck got no problem lightening fast but my feet is a pain in the ass lol....
  3. Replies
    6
    Views
    1,522

    thank you so much

    thank you so much
  4. Replies
    6
    Views
    1,522

    where do you guys buy maxipeel 3?

    i been looking for it but can’t find it nowhere.
  5. Replies
    5
    Views
    1,087

    yeah i did

    Did you purchase from the Mitchell website, because I'm thinking about doing that, and seeing if it makes a difference? I'm starting to think the gel I purchased was not the original.[/QUOTE] yeah i...
  6. Replies
    0
    Views
    789

    how much gel should be used on face

    i don’t wanna sound stupid lmao but what amount of gel should be used on the face to see fast results? should it be like a pea size or more?
  7. Replies
    5
    Views
    1,087

    girl idk what these mitchell brand products...

    girl idk what these mitchell brand products contain but i’m beginning to think they’re not all natural. i started using ikb gel by mitchell brands like 4 days ago and i been breaking out in small...
  8. Replies
    24
    Views
    3,275

    my lips feel all tingly when i apply ikb gel and...

    skin on the lips is different from that on the face or body. Exfoliating only causes bruises and bruises cause darker lips. Apply your lighter. Whenever the dead skin shows up, use your toothbrush to...
  9. Replies
    5
    Views
    988

    96hilwa96 thank you I'm on their website right...

    96hilwa96 thank you I'm on their website right now. Will definitely order something and try it out and post my updates on here.[/QUOTE] alright good luck 🙂
  10. Replies
    5
    Views
    2,259

    someone answer please lmboo

    someone answer please lmboo
  11. Replies
    5
    Views
    988

    i just started using their products but i heard a...

    Thank you 96hilwa96 i will definitely check it out and have you ever used any products from there, if so did it lighten your skin?[/QUOTE] i just started using their products but i heard a lot of...
  12. Replies
    24
    Views
    3,275

    alright i’ll try it out. thank you.

    skin on the lips is different from that on the face or body. Exfoliating only causes bruises and bruises cause darker lips. Apply your lighter. Whenever the dead skin shows up, use your toothbrush to...
  13. Replies
    5
    Views
    988

    try mitchell brand products

    try mitchell brand products
  14. where do y’all buy retin a from online??

    i need to know asap
  15. Replies
    5
    Views
    2,512

    oh no you gotta stop

    oh no you gotta stop
  16. Replies
    1
    Views
    422

    the body doesn’t lighten as fast as the face....

    the body doesn’t lighten as fast as the face. give it time.
  17. Replies
    24
    Views
    3,275

    can i use lemonvate gel instead of the serum?

    can i use lemonvate gel instead of the serum?
  18. Replies
    24
    Views
    3,275

    what else can be used beside those?

    No thin layer of amlatin and caro white I would use the caro white oil if you have it if not cream is fine. Rub until absorbed for Vaseline put thick layer. Do this everyday until you get desired...
  19. Replies
    24
    Views
    3,275

    so basically what you saying is don’t exfoliate...

    You don't need to exfoliate anything. Don't apply any peels to your lips. You only make them worse. Carowhite oil + Clinic clear lotion will lighten your lips without exfoliation. When the dry dead...
  20. Replies
    4
    Views
    3,587

    it’s obviously a rash. your skin is telling you...

    it’s obviously a rash. your skin is telling you to stop whatever product you’re using. it’s not good for you.
  21. Replies
    32
    Views
    7,601

    lemme know when you find a product that lightens...

    I was using caro white at my lightest and i stopped because i was lightening for months and i didnt want the harmful effects of hq or mercury. Now i want to try new products to lighten safely[/QUOTE]...
  22. Replies
    8
    Views
    1,517

    swear😳 i been using g&g since May 2018...

    swear😳 i been using g&g since May 2018 and just stopped like 2 months ago because it stopped working on my skin. when i was applying it on dry skin it was working fine. than i read a thread...
  23. Replies
    14
    Views
    3,221

    how it look like?

    96hilwa96 yeah it does or try look for neo clear serum . I recommend that out of any of them if you can get it[/QUOTE] how it look like?
  24. Replies
    38
    Views
    14,975

    😂😂😂😂🙂

    😂😂😂😂🙂
  25. Replies
    14
    Views
    3,221

    alright i’ll give it a try. i’m not interested in...

    alright i’ll give it a try. i’m not interested in using hq atm. i think my undertone is red🏽
Results 1 to 25 of 41
Page 1 of 2 1 2