INSTA BLEACHERS HALL OF FAME - Page 2

Thread: INSTA BLEACHERS HALL OF FAME

  1. #11
    Amelie1's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    somewhere NOT being messy
    Posts
    985
    Quote Originally Posted by evenlybright View Post
    I'll be lurking...



    EB has come to bless my thread

    #AlwaysBlessed
    mi nuh shake

  2. Remove Advertisements
    SkinCareTalk.com
    Advertisements
     

  3. #12
    lol great thread
    lolly doesn't run the hair company tho, a girl called kika & her friend do
    lolly is just a face that helps them promote it

  4. #13
    Amelie1's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    somewhere NOT being messy
    Posts
    985
    Quote Originally Posted by TvJunkie View Post
    @1Amelie1 girrrl, u got me screamn with excitement cuz of this thread! U crazy genius! this thread is #TeaForDays Ashley Martelle's trans4m8n got me speechless :O
    I know right she looks so good. So many lips jobs look like...lip jobs I think she got her nose done too, I'm seriously about to PM her on insta and get the name of her surgeon cuz his scalpel is on fiya! lol
    mi nuh shake

  5. #14
    Amelie1's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    somewhere NOT being messy
    Posts
    985
    Quote Originally Posted by Larunasinic View Post
    Didn't know you could change race
    chile with the right surgeon, and the right regimen nearly anything is possible and technology is really just getting started.
    mi nuh shake

  6. #15
    Amelie1's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    somewhere NOT being messy
    Posts
    985
    Quote Originally Posted by saucey View Post
    Good thread Amelie!! Lord knows I love me some tea chile lol this thread is goin to be juiceyyy


    you know it!
    mi nuh shake

  7. #16
    Amelie1's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    somewhere NOT being messy
    Posts
    985
    Quote Originally Posted by DiamondGlow View Post
    lol great thread
    lolly doesn't run the hair company tho, a girl called kika & her friend do
    lolly is just a face that helps them promote it
    well all I know is Lolly needs to contact Ashley's surgeon ASAP! I could envision some enhancements for her



    shoot and for all these hoetrepreneurs I say


    mi nuh shake

  8. #17
    Quote Originally Posted by 1Amelie1 View Post
    A Skin Care Talk renowned name: Lolly aka Lola Imae Tea: Northern Nigerian girl turned escort, began with wealthy Nigerian men turned now to wealthy Arabic and European men. Runs a busted wig company as a cover scheme.
    Quote Originally Posted by 1Amelie1 View Post
    A Skin Care Talk renowned name: Lolly aka Lola Imae Tea: Northern Nigerian girl turned escort, began with wealthy Nigerian men turned now to wealthy Arabic and European men. Runs a busted wig company as a cover scheme.
    Quote Originally Posted by 1Amelie1 View Post
    A Skin Care Talk renowned name: Lolly aka Lola Imae Tea: Northern Nigerian girl turned escort, began with wealthy Nigerian men turned now to wealthy Arabic and European men. Runs a busted wig company as a cover scheme.
    This is funny because a girl posted one of these pictures on my friend's facebook saying they look like twins and they really do! My friend pretty much looks just like her. Damn I wonder what she used. She is sooo even and her scalp matches her new tone.

  9. #18
    Quote Originally Posted by 1Amelie1 View Post
    EB has come to bless my thread #AlwaysBlessed
    #StayBlessed

  10. #19
    TvJunkie's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    ♥lost in paradise♥
    Posts
    876
    Quote Originally Posted by 1Amelie1 View Post
    well all I know is Lolly needs to contact Ashley's surgeon ASAP! I could envision some enhancements for her shoot and for all these hoetrepreneurs I say
    Hoetrepreneurs I'm dead

  11. #20
    Quote Originally Posted by 1Amelie1 View Post
    well all I know is Lolly needs to contact Ashley's surgeon ASAP! I could envision some enhancements for her shoot and for all these hoetrepreneurs I say
    That gif boo!!!! Yass imma get money.

  12. Remove Advertisements
    SkinCareTalk.com
    Advertisements
     

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •