Skin Care Talk banner
5061 - 5067 of 5067 Posts

·
Registered
Joined
·
5,514 Posts
K

She was SPAMMING throughout the whole forum. Telling people to subscribe to her YouTube channel when we have all the information we need here. And, recommending steroids?! No thank you 😂

lmao I can't .......
Theres a video where she mentions lipstick alley and
didn't mention sct but she referred to us as a "skin site" smh


Regarding May skincare
I thought SCT made up "LIGHTOREXIA" that's not a real diagnosis we started that term

*****maybe May skincare means Dysmorphia
 

·
Registered
Joined
·
44 Posts
lmao I can't .......
Theres a video where she mentions lipstick alley and
didn't mention sct but she referred to us as a "skin site" smh


Regarding May skincare
I thought SCT made up "LIGHTOREXIA" that's not a real diagnosis we started that term

*****maybe May skincare means Dysmorphia
Yes I thought lightenme made the word up.
 

·
Registered
Joined
·
5,514 Posts
OOOOOOOO! 😳

Drama with the Asante Beauty and Santeva! She was one of their biggest ambassadors.

Do you think Permanence is her new line? and she copied the formula of Santeva ?? lol
its almost like a drug dealer taking all the customers hahaha drama
 
  • Haha
Reactions: gymrat

·
Registered
Joined
·
5,514 Posts
I just mentioned
liposomal liquid is nasty and use the capsules lol Tatiana are you taking our ideas from sct to your yt page?
 
  • Haha
Reactions: gymrat

·
Registered
Joined
·
313 Posts
@DOODOOBROWN I really think that she gets most of her info on here. And now she has a Patreon. People can pay to see her face now and she’s giving individual skin consultations 🙄
 
5061 - 5067 of 5067 Posts
Top