Skin Care Talk banner
81 - 91 of 91 Posts
:tiptoe: @PrettyYellow Hallo lieverd. Ikb heeft arbutine (vergelijkbaar met HQ toch?) Hoe heeft het je lichter gemaakt? Deel alsjeblieft de snelle kuur... want op dit moment heb ik alleen Mitchellbrands producten. Ik moet weten of ik ze moet gebruiken. Ik heb lotion/serum/gel.

Hoe heeft het je *KNÖKELS* lichter gemaakt?

UPDATE! Ik ben een paar tinten lichter geworden met piona, toen was het op. Ik heb meer besteld, maar een klein potje van 30 g kostte me $50 en ik kocht er 3 samen met 3 serums, wat allemaal uitkwam op ongeveer $400, terwijl ik wacht tot mijn spullen hier zijn, doe ik een baby face rdl peel op mijn lichaam en een T peek op mijn gezicht. De zon heeft me genadeloos aangevallen lol het is 90 met een UV-index van 8 en ik werk van 8 tot 14 uur dus ik verbrand op de terugweg naar huis lol. Hoe dan ook, ik zal jullie op de hoogte houden als ik dramatische resultaten zie. Pio, aangezien de prijzen op Amazon gek worden, $89 voor een potje van 30 g? Het was al moeilijk genoeg om het voor $40 te vinden, ze hadden er nog maar één op voorraad, ik moest van verschillende verkopers en shit kopen
Ik weet niet waar mensen zulke prijzen vandaan halen... dat is bijna 3 keer het bedrag dat ik ooit in winkels in Lauderdale heb gezien LOL

zie met je eigen ogen de gangbare prijs...
en vertel me alsjeblieft niet dat je $50 hebt betaald voor "1" potje
@ 12,99 ...je had hier 3 kunnen krijgen......en nog wisselgeld over LOL

Het is verbazingwekkend hoeveel mensen opslaan om een cent te verdienen...

:tiptoe: @PrettyYellow hoi lief. Ikb heeft arbutine (vergelijkbaar met HQ toch?) Hoe heeft het je lichter gemaakt? Deel alsjeblieft de snelle regi... want op dit moment heb ik alleen Mitchellbrands producten, ik moet weten of ik ze moet gebruiken, ik heb lotion/serum/gel
2 tinten samen met exfoliatie met Mitchell Brand... als je bruin bent, zal het je oplichten tot een lichte huidskleur...imo een vriendin ze gebruikt het en ging van nc 50 iets lichter naar een nc 44 ish... en ook een serum.. uit de lijn

:hand: Hoi JD, ja, ik weet dat je succes hebt gehad met Mitchell.. mijn belangrijkste vraag aan die persoon was HOE maakt het KNÖKELS lichter?

Trouwens @John-Dave heb je mitchellbrands op knokkels gebruikt?

Hoi, ik heb Piona gebruikt en het werkte goed voor mij, maar het is onmogelijk geweest om het ergens te vinden, tenminste voor een redelijke prijs. Kan iemand me helpen met een link of een ander product dat vergelijkbaar is? Ik zou het erg op prijs stellen.

Hallo, wat gebruik je van het merk Mitchell? De kostbare crème, gel of serum? Keert het effect zich om en krijg je een donkerdere teint dan voorheen, wanneer je het niet meer gebruikt?

81 - 91 of 91 Posts